مواد آزمایشگاهی مدارس

مواد شیمیایی آزمایشگاهی مدارس | مواد آزمایشگاهی مدارس

داشتن آزمایشگاهی مجهز یکی از موارد ضروری و لازم هر مدرسه برای تعلیم و تربیت دانش آموزان می باشد.

مدارس برای تجهیز آزمایشگاه های خود به کالای آزمایشگاهی مرغوب و استاندارد نیاز دارند. تا بتوانند به درستی دانش آموزان را با محیط عملی صنایع مختلف آشنا سازند.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی مدارس باید به گونه‌ای باشند که امنیت دانش‌آموزان و محیط آموزشی را تضمین کنند و همچنین بتوانند به دانش‌آموزان کمک کنند تا مفاهیم شیمی را بهتر درک کنند.

لیست مواد شیمیایی آزمایشگاهی مدارس 

برخی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی مدارس عبارتند از:

محلول‌های استاندارد: محلول‌های استاندارد اسیدها و بازها مانند محلول هیدروکلریک، محلول سولفوریک و محلول هیدروژن پراکسید.

مواد شیمیایی پایه : مثل اسید‌ها (مانند اسید استیک، اسید نیتریک) و بازها (مانند هیدروکسید سدیم، هیدروکسید پتاسیم).

مواد آلی: مثل الکل‌ها (اگزانول، متانول)، آلدهیدها (فرمالدهید) و اسیدهای چرب.

ترکیبات فلزی: مثل سولفات روی، نیترات آهن و کلرید مس.

دیگر تجهیزات آزمایشگاهی عبارتند از :

آلات آزمایشگاهی: شامل فنجان‌های شیشه‌ای، لوله‌های آزمایشی، میکروپیپت‌ها، بطری‌های اندازه‌گیری، آلات اندازه‌گیری حرارتی و ...

تجهیزات حفاظتی: مانند عینک‌های ایمنی، دستکش‌های شیمیایی، کلاه‌های محافظ و ...

مواد مرجع و آموزشی: شامل کتب درسی، جزوات، نمودارها و تصاویر توضیحی.

اهمیت انتخاب مواد شیمیایی مناسب برای آزمایشگاه‌های مدارس بسیار بالاست زیرا سلامت و امنیت دانش‌آموزان در هنگام آموزش و آزمایشات حائز اهمیت است.

مواد آزمایشگاهی مدارس را از کجا تهیه کنیم

مواد آزمایشگاهی مدارس می‌توانند از منابع مختلف تهیه شوند. در ادامه چندین روش برای تهیه این مواد را معرفی می‌کنم:

  • تهیه از شرکت‌های تأمین مواد آزمایشگاهی:

شرکت‌هایی وجود دارند که به تأمین مواد آزمایشگاهی اختصاص دارند. این شرکت‌ها معمولاً کاتالوگ‌هایی دارند که در آن مواد مورد نیاز با مشخصات فنی و قیمت‌ها ذکر شده است. می‌توانید از این شرکت‌ها مواد آزمایشگاهی را مستقیماً تهیه کنید.

شرکت مینا تجهیز آریا به عنوان یکی از معتبر ترین تامین کننده و وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی ( انواع برندهای معتبر مرک ، سیگما آلدریچ ، آلفا ایسر و غیره )آماده عرضه مواد شیمیایی آزمایشگاهی مدارس ، برای تمامی مقاطع مختلف تحصیلی و آزمایشگاهها در کمترین زمان ممکن در بسته بندی و سایزهای متنوع با قیمت مناسب می باشد.

  • تهیه از فروشگاه‌های تخصصی :

برخی از فروشگاه‌های تخصصی، مانند فروشگاه‌های لوازم آزمایشگاهی یا فروشگاه‌های شیمیایی، مواد آزمایشگاهی را عرضه می‌کنند. می‌توانید به این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و مواد مورد نیاز خود را تهیه کنید.

  • سفارش از تولیدکنندگان محلی:

در برخی از شهرها، تولیدکنندگان محلی مواد آزمایشگاهی وجود دارند که می‌توانید با آنها تماس بگیرید و مواد مورد نیاز خود را سفارش دهید. این روش ممکن است در صورت عدم دسترسی به فروشگاه‌های تخصصی موثر باشد.

  • استفاده از منابع آموزشی دولتی :

در برخی از کشورها، دولت منابعی برای تهیه مواد آموزشی و آزمایشگاهی به مدارس اختصاص می‌دهد. می‌توانید با مسئولان آموزشی محلی یا وزارت تربیت و تربیت بدنی تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

  • استفاده از منابع آموزشی دانشگاهی :

برخی از دانشگاه‌ها ممکن است برنامه‌هایی برای همکاری با مدارس برای تأمین مواد آموزشی داشته باشند. می‌توانید با دانشگاه‌های محلی تماس بگیرید و از این امکانات استفاده کنید.

قیمت مواد شیمیایی آزماشگاهی مدارس

یکی از فاکتور های مورد توجه خریدارن کالا های آزمایشگاهی مدارس قیمت آن است. قیمت اکثر محصولات این بازار نیز مانند بازار های دیگر به نوسانات بازار ارز مرتبط است. زیرا برخی از مواد مورد استفاده در ساخت این کالا های آزمایشگاهی از خارج کشور وارد می شد اما امروزه برخی از شرکت ها با تولید این محصولات به صورت کاملا ملی قیمت آن را تثبیت کرده اند.

مینا تجهیز آریا علاوه بر مواد شیمیایی مورد استفاده در مدارس ؛ مواد شیمیایی آزمایشگاهی با خلوص بالا را هم از معتبر ترین برندها مانند: مرک آلمان ، آلفا ایسر، سیگما و غیره … تهیه و عرضه می کند.

 

درباره ما

شركت مينا تجهيز آريا با سالها تجربه و با استفاده ‏از تخصص،تعهد، تجربه و دانش هاي نوين اقدام به تهيه، توزيع مواد شیمیایی ( آزمایشگاهی ، صنعتی ) و تجهيز لوازم آزمايشگاهي، شيشه آلات و كليه ملزومات آزمايشگاهي از شركت هاي داخل و ‏خارج كشور نموده است.‏

برای پرسش و پاسخ و دریافت قیمت و موجودی با کلیک روی لینک زیر به تلگرام شرکت پیام دهید

 آدرس : تهران - میدان توحید- خیابان امیر لو(نبش کوچه خودرو) - پلاک 42- طبقه دوم - واحد

ایمیل : minatajhiz_aria@yahoo.com

شماره ها تماس : 02166901187 - 02166900058

شماره های همراه :09362048289 - 09927282910

شماره های واتس آپ ، ایتا ، تلگرام و روبیکا : 09927282910